Aartsbisdom > Nieuws > WJD-reis Ontmoet Papa Wojtyla: dag 5

WJD-reis Ontmoet Papa Wojtyla: dag 5

Namens de groep in Mechnica doet Milou de Wit verslag van de vijfde dag van de WJD-reis ‘Ontmoet Papa Wojtyla’ van het Aartsbisdom Utrecht: “Vandaag is het ‘t feest van de H. Maria Magdalena en voor deze eerste ‘editie’ zijn wij te gast in de Kerk van H. Maria Magdalena in Poborskow. Heel bijzonder om zo warm te worden opgenomen in deze gemeenschap!

Eigenlijk geldt voor deze hele ‘Days in the Diocese’ dat woorden tekort schieten om de warmte en de hartelijkheid van de mensen in Mechnica te omschrijven. Het is ontroerend om te zien hoe de liturgie en de muziek in het bijzonder een band scheppen die de nationaliteit overstijgt. We staan als één kerkgemeenschap voor de Heer.

Lees verder en bekijk de fotoserie op Jong Aartsbisdom – inclusief een nagekomen verslag van dag 4

Tags: