Aartsbisdom > Nieuws > Wintereditie nieuwsbrief Ariënsinstituut verspreid

Wintereditie nieuwsbrief Ariënsinstituut verspreid

De leden van de diocesane gebedskring om roepingen ontvangen deze week nieuwsbrief nr. 23 van het Ariënsinstituut. In het openingsartikel blikt rector Kuipers terug op het afgelopen jaar (met hoogtepunten als de retraite in de Benedictijnenabdij van Maria Laach, de bedevaart naar Rome en de priesterwijding van Johan Rutgers) en kijkt hij vooruit naar wat in 2017 op de agenda staat. Dat zijn onder meer een retraite naar de Norbertijnenabdij van Postel in België, de diakenwijding van twee priesterstudenten en de jaarlijkse ontmoetingsdag van de gebedskring.

De nieuwsbrief bevat verder verslagen van de bedevaart naar Rome en de priesterwijding van Johan Rutgers. De neomist schreef bovendien een dankwoord aan de lezers van de nieuwsbrief. Ook in deze editie: een bericht over de officiële replica van het beeld van OLV van Fatima dat begin januari te gast was op het Ariënsinstituut en de aankondigingen van de ontmoetingsdag van de diocesane gebedskring op 6 mei (die begint met de diakenwijding van Mauricio Meneses Santiago), de diakenwijding van Ronald den Hartog en de ‘meeleefdagen’ in de Goede Week.

Klik hier om de nieuwsbrief te lezen

Tags: