Aartsbisdom > Nieuws > Vormelingendag 2019 vicariaten Arnhem en Utrecht

Vormelingendag 2019 vicariaten Arnhem en Utrecht

De vicariaten Arnhem en Utrecht organiseren op zondag 31 maart weer een gezamenlijke Vormelingendag in Amersfoort. De dag begint met een Eucharistieviering, aansluitend is er een vossenjacht met daarmee de kans om kennis te maken met enkele heiligen en met vormelingen uit diverse parochies. Vicaris mgr. Woorts en vicaris Pauw nodigen alle vormelingen uit hun vicariaten uit naar deze dag te komen: “Alles staat klaar voor jou! Dat wil je toch niet missen?! Graag tot ziens op 31 maart!”

De Vormelingendag is bedoeld voor vormelingen die dit seizoen zijn of nog worden gevormd. Vicaris Pauw en vicaris mgr. Woorts: “Als jij komt, dan wordt de Vormelingendag nóg mooier!”

Programma:

• 10.30 uur Inloop in de St. Anfriduskerk, Jacob Catslaan 28 te Amersfoort
  • 11.00 uur Eucharistieviering
  • 12.00 uur We lopen samen naar de school de Amersfoortse Berg, Hugo de Grootlaan 25, om daar te lunchen. Lunch zelf meenemen, voor drinken wordt gezorgd.
  • 12.45 uur Kennismaken met elkaar, indeling in groepjes en begin van de vossenjacht
  • 14.45 uur Samenkomst in de school de Amersfoortse Berg
  • 15.00 uur Uitslag en afronding
  • 15.15 uur Einde Vormelingendag

Aanmelding vóór 1 maart 2019
Je kunt je persoonlijk of als groep aanmelden door je voor- en achternaam én de naam van jouw parochie te mailen naar: jongerenpastoraat@aartsbisdom.nl.
Wees zorgvuldig want het is belangrijk dat jouw gegevens goed en volledig doorgegeven worden. Deelname aan deze dag is gratis.

Meer informatie:
Voor meer informatie over de Vormelingendag kun je contact opnemen met Paulus Tilma, tel.: 06 14181236, e-mail: paulus@tilma.org.

Adresgegevens van de Vormelingendag:
St. Anfriduskerk, Jacob Catslaan 28 te Amersfoort

Tags: