Aartsbisdom > Nieuws > Vacatures: drie parochies zoeken projectmedewerkers

Vacatures: drie parochies zoeken projectmedewerkers

De parochie Maria Laetitia heeft een vacature voor een projectmedewerker parochiecatechese. Hetzelfde geldt voor de parochie H. Gabriël, terwijl de parochie HH. Twaalf Apostelen een projectmedewerker parochieopbouw zoekt. Alle functies zijn op projectbasis voor de duur van 5 jaar en voor 37,5 uur per week.

De projectmedewerker parochiecatechese in de parochie Maria Laetitia zal zich onder meer bezighouden met de voorbereiding van de Eerste Heilige Communie en het Vormsel, de opzet van een Alphacursus en de begeleiding van (een) bijbelgroep(en). Ook zal hij/zij meewerken aan gezinszondagen en contact onderhouden met scholen en medewerking verlenen aan schoolprojecten.

In de parochie H. Gabriël wachten de projectmedewerker parochiecatechese de volgende taken: voorbereiding Eerste Heilige Communie en Vormsel, opzet volwassenencatechese, begeleiding jongerengroep/30+ groep (samen met buurtparochie) en contact met scholen en medewerking aan schoolprojecten.

De projectmedewerker parochieopbouw in de parochie HH. Twaalf Apostelen zal contact onderhouden met locatieraden en pastoraatsgroepen, het pastoraal team en bestuur ondersteunen bij de ontwikkeling van beleid, processen van herstructurering begeleiden en projecten initiëren van revitalisering en nieuwe evangelisatie.

Voor alle vacatures geldt dat er vóór 1 juni gesolliciteerd kan worden.

Lees hieronder de volledige vacatureteksten: