Aartsbisdom > Nieuws > Stuur uw foto’s in voor de ‘Op Tocht’-rubriek ‘Verhaal in beeld’

Stuur uw foto’s in voor de ‘Op Tocht’-rubriek ‘Verhaal in beeld’

In het juninummer van bisdomblad ‘Op Tocht’ is een nieuwe rubriek van start gegaan: ‘Verhaal in beeld’. Op deze pagina(’s) worden maandelijks één of meerdere bijzondere foto’s geplaatst, liefst gelinkt aan de actualiteit in de parochies van het Aartsbisdom Utrecht. De redactie roept de lezers van het bisdomblad en deze website dan ook op hun bijzondere foto – of beeldmateriaal van iemand anders die een unieke gelegenheid op de gevoelige plaat heeft vastgelegd – in te sturen. De foto’s, voorzien van een korte beschrijving, kunnen worden gemaild naar redactie@aartsbisdom.nl.

‘Op Tocht’, het tien keer per jaar verschijnende fullcolour tijdschrift van het Aartsbisdom Utrecht, bericht over belangrijke gebeurtenissen in de parochies, bevat interviews met inspirerende mensen en brengt nieuws en achtergronden over het bisdombeleid. Het blad wil een verbindend element zijn tussen de parochies van het aartsbisdom en de lezers bijpraten over diocesane activiteiten. Naast informatie wil ‘Op Tocht’ ook inspiratie bieden. Dat gebeurt onder meer via de themakaternen in het hart van elk nummer met informatie, praktische tips en interviews met betrokkenen. Daarnaast bevat ‘Op Tocht’ vaste rubrieken als Diaconie, Jongeren, ‘Genaamd’ en nu dus ook ‘Verhaal in beeld’. Bovendien schrijft kardinaal Eijk in elke editie een column.

Klik hier voor een jaarabonnement op ‘Op Tocht’.

omslag-op-tocht-06-2013

Tags: