Aartsbisdom > Nieuws > Special bisdomblad over nieuwe hulpbisschoppen

Special bisdomblad over nieuwe hulpbisschoppen

Om parochies en parochianen (nader) kennis te laten maken met de nieuwe hulpbisschoppen van Utrecht, mgr. Th.C.M. Hoogenboom en mgr. H.W. Woorts, stond het februarinummer van bisdomblad ‘Op Tocht’ in het teken van hun bisschopswijding. Voor deze ene keer is ‘Op Tocht’ vormgegeven als een zogeheten personalitymagazine en omgedoopt tot het blad ‘Theodorus / Hermanus’.

Op de ene omslag prijkt mgr. Hoogenboom (eerste doopnaam: Theodorus), met daarachter een aantal themapagina’s. Hier kan de lezer in woord en beeld uitgebreid kennismaken met de nieuwe hulpbisschop. Door het blad om te draaien wordt het andere ‘covermodel’ zichtbaar: mgr. Woorts (eerste doopnaam: Hermanus). Ook achter zijn omslag volgt een aantal themapagina’s. In het hart van het nummer ten slotte is een aantal reguliere rubrieken opgenomen, plus een uitgebreid (foto)verslag van de wijdingsplechtigheid op 13 februari.

De special rond de nieuwe hulpbisschoppen is nog los te bestellen bij de redactie van ‘Op Tocht’, bij voorkeur via e-mail: redactie@aartsbisdom.nl (€ 2 per stuk + verzendkosten).

Abonnee worden kan uiteraard ook: op uw verzoek worden de reeds verschenen nummers van de jaargang, waaronder de special ‘Theodorus / Hermanus’, zonder extra kosten nagezonden!
Een persoonlijk abonnement op ‘Op Tocht’ kost slechts € 16,50 per jaar; een jaarabonnement via de parochie kost € 7,50.
Aanmelden voor een persoonlijk postabonnement kan via tel.: 030 6982589 of e-mail: ruiter@aartsbisdom.nl. Voor een abonnement via de parochie kunt u zich aanmelden bij (het secretariaat van) uw parochie.

theodorushermanus

Tags: