Aartsbisdom > Nieuws > Saints Today 2015 met wandeling in de natuur

Saints Today 2015 met wandeling in de natuur

De Rooms-Katholieke Kerk viert op 1 november Allerheiligen. Het Jongerenplatform Aartsbisdom Utrecht (JPU) wil dit samen vieren met de jongeren uit het aartsbisdom. Daarom organiseert het JPU op zondag 8 november Saints Today in Ede: een gezellige bijeenkomst met daarnaast actie en geloofsverdieping.

De bijeenkomst start met een wandeling in het bos in Ede. Deelnemers worden tussen 13.00 en 13.30 uur verwacht in de Antoniuskerk (Stationsweg 112 Ede). Van daaruit vertrekken ze om 13.50 uur naar de startlocatie van de wandelroute. Na de wandeling staat er een inleiding op het programma, gevolgd door Aanbidding van het Allerheiligste. De dag wordt afgesloten met een gezamenlijke maaltijd. De kosten voor deze dag bedragen € 5.

Voor wie met het openbaar vervoer komt: de kerk is op slechts vier minuten loopafstand van het treinstation.
Auto’s kunnen worden geparkeerd op de parkeerplaats van de Antoniuskerk.

Jongerenwerker Samuel Luz: “We raden je aan om goede wandelschoenen aan te trekken, je eigen flesje drinken mee te nemen en verder rekening te houden met het weer!”

Opgeven: mail uiterlijk 2 november naar jongerenpastoraat@aartsbisdom.nl.

Tags: