Aartsbisdom > Nieuws > Rkkerk.nl start digitale nieuwsbrief

Rkkerk.nl start digitale nieuwsbrief

Rkkerk.nl, de officiële website van de Rooms-Katholieke Kerk in Nederland, heeft eind juli een eigen digitale nieuwsbrief gelanceerd. Deze informeert abonnees periodiek over de meest recente berichten op de website.

Eerder al introduceerde rkkerk.nl een AVG-nieuwsbrief. Deze nieuwsbrief heeft als doelgroep diegenen die voor hun parochie op de hoogte moeten zijn van wat er gebeurt in het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Alle berichten die op de speciale AVG-pagina van rkkerk.nl worden gepubliceerd, ontvangen de abonnees van deze nieuwsbrief rechtstreeks in hun mailbox.

Via de nieuwe algemene nieuwsbrief van rkkerk.nl ontvangen abonnees álle recente berichten die op de site zijn geplaatst. Iedereen die op de hoogte wil zijn van het actuele nieuws vanuit de Nederlandse Bisschoppenconferentie en het Secretariaat van het Rooms-Katholiek Kerkgenootschap (SRKK) kan zich hierop abonneren.

Een abonnement op een van beide of beide nieuwsbrieven is gratis en vrijblijvend. Het lidmaatschap kan elk moment via de laatst verzonden nieuwsbrief weer worden opgezegd. De verstrekte e-mailadressen worden alleen gebruikt voor het versturen van de nieuwsbrieven.

– Aanmelden algemene nieuwsbrief rkkerk.nl: klik hier
– Aanmelden AVG-nieuwsbrief: klik hier