Aartsbisdom > Nieuws > Reis naar Israël voor jongeren

Reis naar Israël voor jongeren

Het Aartsbisdom Utrecht organiseert in 2015 een jongerenreis naar Israël. “We bezoeken alle hoogtepunten die bij zo’n reis horen: Nazareth, Bethlehem, Kafarnaüm, varen over het Meer van Galilea, drijven in de Dode Zee, slenteren door de oude stad Jeruzalem naar de Olijfberg, de Klaagmuur, het tempelplein en de Heilig Grafkerk.

Tijdens de reis zullen we op verschillende plaatsen de Eucharistie vieren of luisteren naar een Bijbelverhaal, zodat de verhalen echt gaan leven,” zo melden de organisatoren.
Zij vervolgen: “Het is bovendien heel indrukwekkend om zelf de weg te lopen die Jezus liep met het kruis. We overnachten in hotels of jeugdherbergen. Het eerste deel van de reis hebben we een bus tot onze beschikking.” De reis is op basis van volpension.

Klik hier voor meer informatie en aanmelden

Tags: