Aartsbisdom > Nieuws > Pater T.H.J.M. Slangen C.R.L. overleden

Pater T.H.J.M. Slangen C.R.L. overleden

Het Aartsbisdom Utrecht is woensdag 21 maart geïnformeerd over het overlijden van pater Theodorus Herman Jacob Marie Slangen C.R.L.. Pater Theo Slangen was vanaf 1 februari 1999 werkzaam in de parochies Onze Lieve Vrouw van Lourdes te Doorwerth, St. Joseph te Heelsum en St. Bernulphus te Oosterbeek. Met ingang van 1 september 1999 werd hij benoemd als pastoor; op 1 februari 2005 ging hij met emeritaat. De laatste jaren assisteerde hij in de H. Suitbertusparochie in het aartsbisdom.

Pater Slangen was Regulier Kanunnik van Lateranen. Zijn priesterwijding vond plaats op 30 juni 1968.

De Eucharistieviering ten afscheid vindt plaats op zaterdag 24 maart 2012 om 10:30 uur in de parochiekerk van de H. Antonius van Padua, Veulenseweg 52 te Veulen-Venray.
Aansluitend volgt de begrafenis op de begraafplaats te Ysselsteyn.

Lees hier het volledige overlijdensbericht, zoals verzonden door de Regulier Kanunniken van Lateranen.