Aartsbisdom > Nieuws > Pater C.A.M. Roeleveld o.s.cam. overleden

Pater C.A.M. Roeleveld o.s.cam. overleden

Het Aartsbisdom Utrecht heeft heden bericht ontvangen dat op 18 februari 2017 te Nieuwegein is overleden pater Cornelis Adrianus Maria (Kees) Roeleveld o.s.cam., lid van de Orde van de Camillianen. Hij werd op 1 augustus 1990 benoemd tot pastor in het Bejaardencentrum Titus Brandsma te Utrecht voor 8 uur per week. Nadat hij in het jaar 2000 met emeritaat was gegaan, was hij sinds 2005 werkzaam als geestelijk verzorger in Woonzorgcentrum Mariënstein te IJsselstein.

De avondwake zal worden gehouden op donderdag 23 februari a.s. om 19.00 uur in de kapel van Woonzorgcentrum Mariënstein (ingang via de Groene Dijk) te IJsselstein. Na afloop kan in deze kapel afscheid worden genomen en is er gelegenheid om de familie te condoleren.

De H. Eucharistie ten uitvaart wordt gevierd op vrijdag 24 februari a.s. om 11.30 uur in de St. Victorkerk, Dorp 147 te Benschop. Aansluitend vindt de begrafenis plaats op het naastgelegen rooms-katholieke kerkhof.

Klik hier voor de rouwkaart namens de familie.

Moge de Heer hem opnemen in zijn hemelse vrede.