Aartsbisdom > Nieuws > Pater B.G. Laarveld overleden

Pater B.G. Laarveld overleden

Het Aartsbisdom Utrecht is zondag 18 maart geïnformeerd over het overlijden van pater Bernardus Gerhardus Laarveld, marist. Pater Bernard Laarveld was van 1 juni 1999 tot 1 maart 2011 pastor in het bejaardencentrum Huize St. Jozef te Weerselo. De Eucharistieviering ten afscheid heeft inmiddels plaats gevonden in de kerk te Weerselo.

Pater Laarveld deed op 24 oktober 1945 zijn religieuze professie in de congregatie van de Paters Maristen. Op 26 februari 1950 werd hij priester gewijd.

De Eucharistie ten uitvaart vond plaats op vrijdag 16 maart in de kerk van de H. Remigius te Weerselo. Aansluitend volgde de begrafenis op het R.K. kerkhof aldaar.

Lees hier het volledige overlijdensbericht, zoals verzonden door de Paters Maristen.