Aartsbisdom > Nieuws > Parochieboeken te bestellen bij Secretariaat R.-K. Kerkgenootschap

Parochieboeken te bestellen bij Secretariaat R.-K. Kerkgenootschap

Parochies kunnen sinds kort bij het Secretariaat van het R.-K. Kerkgenootschap in Baarn de parochieboeken voor het registreren van doop, huwelijk en overlijden bestellen. Het betreft een vernieuwde uitgave op A4-formaat. Deze parochieboeken werden voorheen door de firma Vugs geleverd.

Voor het bestellen van een parochieboek stuurt de parochie een e-mail naar vragen@rkk.nl met daarin de volgende informatie:

• welk parochieboek u wilt bestellen: doopboek (liber baptizatorum), huwelijksboek (liber matrimoniorum) of overlijdensboek (liber defunctorum);
  • de parochie of geloofsgemeenschap en het adres waar het parochieboek naartoe gestuurd kan worden;
  • het e-mailadres waar de factuur naartoe gestuurd kan worden.

Het parochieboek wordt vervolgens aan de parochie toegestuurd en de factuur volgt per e-mail. De kosten voor de parochieboeken bedragen € 45 per stuk, exclusief verzendkosten. De daadwerkelijke verzendkosten worden op de factuur opgenomen.