Aartsbisdom > Nieuws > Ook parochies in jaarprogramma Jaar van het Geloof

Ook parochies in jaarprogramma Jaar van het Geloof

Op de website van het Aartsbisdom Utrecht is een speciale pagina gemaakt, gewijd aan het Jaar van het Geloof dat in oktober van start gaat. Op deze pagina zijn nu ook activiteiten opgenomen die diverse parochies in het Aartsbisdom Utrecht organiseren in het kader van het Jaar van het Geloof. Deze lijst is uiteraard niet volledig en zal de komende maanden verder uitgroeien.

Op dit moment zijn de initiatieven opgenomen die worden gepland in de parochie St. Maarten (Zeist e.o.), de Utrechtse Salvator-, Ludgerus- en Gerardus Majella parochies, de parochie St. Lucas (Leusden e.o.) en de parochie St. Jan de Doper (Maarssen e.o.). Parochies die hun initiatieven willen melden, kunnen deze mailen naar redactie@aartsbisdom.nl
Daarnaast is de website uitgebreid met een rubriek ‘visies’, waarin diverse mensen ingaan op (de ontwikkelingen sinds) het Tweede Vaticaans Concilie.

Tags: