Aartsbisdom > Nieuws > Omega Magazine brengt glossy over WJD in Rio

Omega Magazine brengt glossy over WJD in Rio

Omega Magazine, het katholieke jongerentijdschrift van Nederland, heeft een glossy uitgebracht over de Wereldjongerendagen in Rio de Janeiro. “Deze glossy’s kunnen hele parochies inspireren,” aldus hoofdredacteur Annemarie Scheerboom. “Aan elke parochie worden er daarom twee gratis ter beschikking gesteld. Maar ook alle WJD-gangers ontvangen deze glossy kosteloos.”

Het Aartsbisdom Utrecht organiseerde samen met het bisdom Haarlem-Amsterdam het reisinitiatief ‘(Be)leef je geloof!’. In totaal namen ruim zestig jongeren uit het aartsbisdom deel aan deze WJD. Veertig van hen gingen mee met de gezamenlijke reis van Utrecht en Haarlem-Amsterdam. De WJD-magazines kunnen volgens Scheerboom gebruikt worden om oudere parochianen te laten delen in de vreugde van de Wereldjongerendagen en thuisblijvende jongeren te enthousiasmeren om mee te doen aan jongerenactiviteiten waaronder de volgende WJD. “En voor WJD-ers is het een blijvende herinnering aan de prachtige WJD.”

Niet-abonnees kunnen de speciale editie los bestellen, mail naar: administratie@omega-magazine.nl. Vermeld daarbij naam, adresgegevens en het aantal exemplaren. De glossy’s kosten los € 7, inclusief verzendkosten. Vanaf 10 exemplaren kost een glossy per stuk slechts € 5 plus € 5 verzendkosten.

Tags: ,