Aartsbisdom > Nieuws > Naamlijst 2011 verschenen

Naamlijst 2011 verschenen

De Naamlijst 2011 van het Aartsbisdom Utrecht is verschenen. Dit handzame naslagwerk van 182 pagina’s bevat informatie over het bisdom, centrale afdelingen, diocesane raden enzovoorts. Ook heeft de Naamlijst een overzicht van alle parochies, inclusief contactgegevens, geordend per vicariaat. Nu het proces van parochiesamenvoeging bijna is afgerond en alle nieuwe parochienamen bekend zijn, is de Naamlijst een onmisbaar boekwerk.

In de Naamlijst zijn eveneens diverse personenregisters opgenomen, zoals een alfabetische naamlijst. De Naamlijst besluit met een handig zaakregister. De prijs (€ 14,50) is inclusief verzendkosten, klik hier om de Naamlijst te bestellen. Via de webwinkel van deze website is ook een abonnement op de Naamlijst te verkrijgen, dit kost € 12,-.