Aartsbisdom > Nieuws > Meinummer bisdomblad ‘Op Tocht’ verschenen

Meinummer bisdomblad ‘Op Tocht’ verschenen

Het meinummer van ‘Op Tocht’ opent met een flink aantal ‘korte & bondige’ berichten, waaronder veel nieuws uit de parochies van het aartsbisdom. Vervolgens is er in deze vijfde editie van het bisdomblad ruim aandacht voor de diakenwijding van priesterstudent Mauricio Meneses Santiago en de aansluitende ontmoetingsdag van de diocesane gebedskring om roepingen.

Ook in dit nummer: onder meer een interview met pastoor Ambting, die de Achterhoek gaat verlaten om in de VS in te treden in een klooster, de boekpresentatie van Antoine Bodars ‘Eeuwigh gaat voor Oogenblick’, het 375-jarig jubileum van Kevelaer en een nieuw deel in de diaconale serie over ‘Gezichten van armoede’. Kardinaal Eijk schrijft in zijn column over de toewijding van de Nederlandse bisdommen aan het Onbevlekt Hart van Maria op zaterdag 13 mei, waarbij hij dieper ingaat op de betekenis van Maria’s boodschappen aan de zienertjes van Fatima.

Klik hier voor de column van kardinaal Eijk
Klik hier voor een abonnement op ‘Op Tocht’ of om dit nummer na te bestellen

Op Tocht 05-2017.indd

Tags: