Aartsbisdom > Nieuws > Kerstbijeenkomst voor jongeren op 21 december

Kerstbijeenkomst voor jongeren op 21 december

Alle jongeren in het Aartsbisdom Utrecht (tussen de 15 en 30 jaar) zijn uitgenodigd om op zondag 21 december samen kerst te vieren. De Kerstbijeenkomst vindt plaats in de H. Martinuskerk aan de Steenstraat 7 in Arnhem. De dag begint om 11.30 uur met een Eucharistieviering (welkom vanaf 11.00 uur).

Het middagprogramma bestaat uit indoorskiën en klimmen (de deelnemers gaan hiervoor naar een sportcentrum) en Duik in de Youcat (plus het maken van een kerststukje). Hulpbisschop Woorts verzorgt een inleiding over Advent en Kerstmis in de kunst. Jongerenwerker Hao Tran: “Tijdens deze kerstbijeenkomst is er ruimte voor ontmoeting, gezelligheid, actie, creativiteit, verdieping, gebed en is er gelegenheid tot het ontvangen van het sacrament van boete en verzoening. Het feest wordt afgesloten met een kerstdiner. De kosten voor deze dag bedragen slechts € 5 p.p. inclusief kerstdiner! Je moet wel je eigen lunch meenemen.”

Aanmelding kan tot zondag 14 december bij Hao Tran: tran@aartsbisdom.nl.

Programma:
– 11.00 uur Inloop
– 11.30 uur Eucharistieviering in de H. Martinuskerk aan de Steenstraat
– 12.45 uur Kennismaking en lunch in parochiezaal (eigen lunch mee)
– 13.30 uur Naar sportcentrum in Arnhem
– 14.00 uur Skiën, klimmen (sportcentrum) en workshop over de Youcat plus kerststukje maken in parochiezaal
– 15.30 uur Terug naar parochiezaal
– 16.00 uur Pauze