Aartsbisdom > Nieuws > Inspirerende voorbereiding op het B-jaar

Inspirerende voorbereiding op het B-jaar

Op uitnodiging van het pastoraal team van de samenwerkende parochies Heilige Suitbertus en Paus Johannes XXIII, bereidden op 17 en 18 november leden van pastorale teams uit het Aartsbisdom Utrecht zich voor op het Marcusevangelie. Dit Evangelie wordt gelezen in het komende B-jaar.

Pastoor Zweers van de parochies H. Suitbertus en Paus Johannes XXIII: “Op een mooie locatie in Leuvenheim bij Brummen nam monseigneur Liesen, bisschop van Breda en een gedreven exegeet, de deelnemers mee om de parels van het Evangelie te vinden. Op zijn bijzondere wijze, spiritueel, verdiepend en met een grote kennis van de Schrift wist hij het publiek ieder minuut te boeien. De dagen werden omkaderd door het bidden van de getijden en het vieren van de Eucharistie zodat deze studiedagen ook echt geestelijke voeding gaven.”