Aartsbisdom > Nieuws > Inloophuis Neede start donderdag 21 mei

Inloophuis Neede start donderdag 21 mei

Het Inloophuis Neede is een nieuw initiatief van de St. Paulusparochie (Groenlo e.o.). Het inloophuis gaat van start op donderdag 21 mei, zo meldt de parochie op haar website.

Elke donderdagochtend van 9.30-11.30 uur staat de deur van ‘Het Achterhuis’ (het parochiecentrum schuin linksachter de H. Caeciliakerk in Neede) aan de Borculoseweg 43 open voor mensen die graag andere mensen willen ontmoeten. In de grote zaal kan men terecht voor een gesprek, een luisterend oor of gewoon gezellig samen koffie drinken.

“Het Inloophuis Neede is er voor jong en oud en ook gasten van buiten Neede zijn van harte welkom. Het inloophuis is een open, gastvrije en veilige plek waar gasten elkaar in een ongedwongen sfeer kunnen ontmoeten. Onder het genot van een kopje koffie of thee kunt u een praatje maken, een krantje lezen of een spelletje doen. Vanuit de behoefte van de gasten is er ruimte om samen activiteiten te organiseren. Gezelligheid en respect voor elkaar staan voorop in het inloophuis!,” zo meldt de organisatie.

De parochie heeft een folder samengesteld met meer informatie: klik hier om deze te downloaden van de website van de St. Paulusparochie.