Webwinkel: abonnementen

De abonnementsprijzen zijn inclusief verzendkosten; de factuur ontvangt u jaarlijks per post.

• Analecta Aartsbisdom Utrecht verschijnt 4x per jaar en bevat onder meer de decreten die de aartsbisschop uitvaardigt. Ook alle mutaties worden in Analecta gepubliceerd, evenals de In memoria voor overleden priesters en pastoraal werk(st)ers. Daarnaast bevat Analecta onder meer brieven, preken en toespraken van de aartsbisschop en de hulpbisschoppen. Tevens worden onder meer teksten opgenomen vanuit de Nederlandse Kerkprovincie en vanuit de Wereldkerk.
    Prijs: € 39,00
  • ‘Op Tocht’, het tien keer per jaar verschijnende fullcolour tijdschrift van het Aartsbisdom Utrecht, bericht over belangrijke gebeurtenissen in de parochies, bevat interviews met inspirerende mensen en brengt nieuws en achtergronden over het bisdombeleid. Het blad wil een verbindend element zijn tussen de parochies van het aartsbisdom en de lezers bijpraten over diocesane activiteiten. Naast informatie biedt ‘Op Tocht’ ook inspiratie. Het blad (24 blz.) is rijkelijk geïllustreerd, en van bijzondere gelegenheden worden fotoreportages gemaakt.

U kunt zich hier opgeven voor een persoonlijk post-abonnement. Dit kost € 22,95 per jaar. In veel gevallen is een abonnement via uw parochie (à € 12,95) ook mogelijk: informeer bij het secretariaat van uw parochie.
    Prijs: € 22,95
  • De Naamlijst van het Aartsbisdom Utrecht is een handzaam naslagwerk met allerlei informatie over het bisdom, centrale afdelingen, diocesane raden enzovoorts. Daarnaast bevat de Naamlijst een overzicht van alle parochies, inclusief contactgegevens, geordend per vicariaat. Ook zijn diverse personenregisters opgenomen, zoals een alfabetische naamlijst, plus een handig zaakregister en een alfabetische lijst van de parochies.

Abonnees krijgen de Naamlijst jaarlijks bij verschijnen automatisch thuisgestuurd.
    Prijs: € 15,95
Uw gegevens