Documenten

In deze rubriek vindt u onder andere formulieren ten behoeve van de aanmelding van nieuwe bestuursleden van een PCI.

Algemeen Reglement voor het bestuur van een (inter)parochiële Caritasinstelling in de Nederlandse R.-K. Kerkprovincie
Dit reglement wil een goed middel zijn om de caritasbesturen en de geloofsgemeenschappen te stimuleren bij hun taak op het gebied van de caritas.
Download het Algemeen Reglement

Aanvullingen op het Algemeen Reglement in het Aartsbisdom Utrecht
Dit informatieboekje is een handleiding met de afspraken op basis van het Algemeen Reglement voor PCI-en in het Aartsbisdom Utrecht.
Download de Aanvullingen

Kritische succesfactoren en richtlijnen projecten PCI’en
Er is een document beschikbaar waarin kritische succesfactoren en richtlijnen voor projecten van PCI’en worden beschreven. Deze succesfactoren zijn: omvang, deadline, budget, doelen, kwaliteit, samenwerking, levering, middelen en menskracht, risicobeheer, documentatie. Het document is te vinden op de pagina Projecten: klik hier.

FORMULIEREN: Benoemingen of ontslag:
Benoeming of verlenging van termijn van bestuursleden of ontslag, hiervoor is nodig:
Downloads:

FORMULIEREN: Jaarplan en begroting:
* Voor 1 mei jaarrekening en jaarverslag van het afgelopen jaar.
* Voor 1 december begroting en jaarplan voor het komende jaar. Hiervoor is nodig:
Downloads:

ALGEMENE VERORDENING GEGEVENSBESCHERMING (AVG)

Besturencursus PCI

Armoedebestrijding