Aartsbisdom > Nieuws > Herman Rolfes nieuwe missiesecretaris Aartsbisdom Utrecht

Herman Rolfes nieuwe missiesecretaris Aartsbisdom Utrecht

De aartsbisschop van Utrecht kardinaal Eijk heeft drs. J.H. (Herman) Rolfes, permanent diaken van het Aartsbisdom Utrecht, met ingang van 1 mei 2017 benoemd als missiesecretaris van het Aartsbisdom Utrecht, in een taakomvang van 0.1 fte.

Diaken Rolfes volgt als missiesecretaris mevr. drs. H.J.M. van de Bunt-Koster op, die met pensioen gaat. De staf van het Aartsbisdom Utrecht is haar erkentelijk voor haar inzet op missiegebied in de afgelopen jaren. Diaken Rolfes zal de functie van missiesecretaris gaan vervullen naast zijn werkzaamheden als diocesaan diaconaal werker in dienst van de Diocesane Kerkelijke Caritasinstelling (DKCI) van het Aartsbisdom Utrecht.