Aartsbisdom > Nieuws > H. Mis met zegening vakantiegangers en vervoermiddelen

H. Mis met zegening vakantiegangers en vervoermiddelen

Aan het begin van de komende zomervakantie vindt in het Eucharistisch Centrum van de St. Paulusparochie, de H. Calixtuskerk (Nieuwstad 12 te Groenlo), een bijzondere ‘vakantie-Eucharistieviering’ plaats met een extra zegening van vakantiegangers. Na de viering bestaat bovendien de mogelijkheid om een vervoermiddel te laten zegenen.

“Een ieder is van harte welkom met: motor, auto, (kinder)fiets, camper, scooter, scootmobiel of rollator,” zo laat de celebrant pastoor H.A.M. de Jong weten. De Eucharistieviering op zondag 6 juli begint om 10.30 uur en wordt ondersteund door het middenkoor Kiddoesj uit Beltrum. Voor de kinderen is er kindernevendienst. Na de viering is er gelegenheid om elkaar bij een kopje koffie of thee (voor de kinderen is er limonade) te ontmoeten in de Calixtuszaal naast de toreningang.