Aartsbisdom > Nieuws > Gepensioneerd pastoraal werkster C.M. Appelboom-Harte overleden

Gepensioneerd pastoraal werkster C.M. Appelboom-Harte overleden

Het Aartsbisdom Utrecht ontving het bericht dat op 7 november 2023 te Harderwijk is overleden Cornelia Maria (Cor) Appelboom-Harte. Zij werd geboren te Amsterdam op 28 oktober 1934. Wij zijn haar dankbaar voor het goede werk dat zij in de zielzorg van het Aartsbisdom Utrecht heeft verricht.

Met ingang van 1 oktober 1994 werd zij benoemd als pastoraal werkster in de St. Michaëlparochie te De Bilt, de St. Laurensparochie te Bilthoven en de parochie Onze Lieve Vrouw van Altijddurende Bijstand te Bilthoven, speciaal voor het seniorenpastoraat. Met ingang van 1 oktober 1999 ging zij met pensioen.

De uitvaart zal zijn op zaterdag 11 november om 11.00 uur in de Heilige Catharinakerk, Van Maerlantlaan 1, 3842 JA Harderwijk.

Moge zij rusten in vrede.

Klik hier voor de rouwkaart