Aartsbisdom > Nieuws > Gepensioneerd pastoraal werker Th.H.J. Bruens overleden

Gepensioneerd pastoraal werker Th.H.J. Bruens overleden

Het Aartsbisdom Utrecht ontving het bericht dat op 9 december 2023 is overleden Theodorus Henricus Josephus Bruens. Hij werd geboren te Wisch (Gld.) op 19 oktober 1941. Op 10 juli 1966 werd hij tot priester gewijd. Op 1 oktober 1969 werd hem dispensatie van de celibaatsverplichting verleend en van alle andere verplichtingen die zijn verbonden aan de heilige wijdingen.

We zijn hem dankbaar voor het goede werk dat hij ruim veertig jaar in de zielzorg van het Aartsbisdom Utrecht heeft verricht; eerst als pastor in de H. Nicolaasparochie te Denekamp en vervolgens vanaf 1970 als pastoraal werker in de H. Werenfridusparochie te Elst. Met ingang van 1 augustus 1990 werd hij benoemd als pastoraal werker in de Raphaël-Exodusparochie te Hengelo. Met ingang van 19 oktober 2006 ging hij met pensioen.

Ons medeleven gaat uit naar zijn familie. Moge hij rusten in vrede.

Klik hier voor het volledige overlijdensbericht