Aartsbisdom > Nieuws > Gepensioneerd pastoraal werker J.C.A.M. Sevenhoven overleden

Gepensioneerd pastoraal werker J.C.A.M. Sevenhoven overleden

Het Aartsbisdom Utrecht ontving het bericht dat op 21 december 2023 te Velp is overleden de heer Johannes Cornelis Antonius Maria (Hans) Sevenhoven. Hij werd geboren te Gouda op 13 juli 1946. In 1964 trad hij in bij de Orde der Minderbroeders Franciscanen en na voltooiing van zijn theologische en pastorale vorming werd hij in die orde priester gewijd. In 2001 werd hem dispensatie van de celibaatsverplichting verleend en van alle andere verplichtingen die zijn verbonden aan de heilige wijdingen en in 2002 huwde hij met Hettie van Delden.

Met ingang van 1 oktober 2004 werd Hans Sevenhoven voor een periode van één jaar benoemd tot pastoraal werker met het profiel gemeenschapsopbouw binnen het parochieverband Duiven-Groessen-Loo-Westervoort met een taakomvang van 0.8 fte. Met ingang van 1 oktober 2005 werd hij voor onbepaalde tijd benoemd tot pastoraal werker met het profiel gemeenschapsopbouw binnen het parochieverband Viergaarden met een taakomvang van 0.8 fte. Met ingang van 1 januari 2010 werd hij voor onbepaalde tijd benoemd tot pastoraal werker met het profiel gemeenschapsopbouw in de nieuwe parochie HH. Vier Evangelisten met een taakomvang van 0.8 fte. Op 1 juli 2011 ging hij met pensioen.

Ons medeleven gaat uit naar zijn echtgenote, kinderen en kleinkinderen. Moge hij rusten in vrede.

Klik hier voor het volledige overlijdensbericht.