Aartsbisdom > Nieuws > Diocesaan diaconaal werker Bernanda van den Hengel vertrekt

Diocesaan diaconaal werker Bernanda van den Hengel vertrekt

Met ingang van 1 november 2019 zal diocesaan diaconaal werker Bernanda van den Hengel de Diocesane Kerkelijke Caritas Instelling van het Aartsbisdom Utrecht (DKCI) verlaten.

In een mailbericht zijn inmiddels de betrokkenen op de hoogte gebracht van het komende vertrek van Bernanda van den Hengel. DKCI-voorzitter J.G. Verheij en mgr. Th.C.M. Hoogenboom schrijven daarin: “Mevrouw L.A.M. (Bernanda) van den Hengel, MA, BEd, BEc oriënteert zich op een nieuwe uitdaging, omdat binnen de organisatie geen mogelijkheden zijn voor een carrièrestap. Bij dezen wil zij u en uw dierbaren hartelijk bedanken voor de samenwerking en alle goeds wensen voor de toekomst. In de maand juli zal zij haar werkzaamheden overdragen. Over de wijze waarop vanaf juli 2019 in de regio van mevrouw Van den Hengel zal worden voorzien in de begeleiding van parochiële caritasinstellingen en parochies op het terrein van caritas en diaconie volgen tijdig nadere berichten. Mevrouw Van den Hengel zal geen afscheid geven voor relaties, omdat mensen in privé een beroep op haar kunnen blijven doen voor trainingen.