Aartsbisdom > Nieuws > Dankwoord kardinaal Eijk

Dankwoord kardinaal Eijk

Naar aanleiding van de creatie tot kardinaal van aartsbisschop Eijk zijn er veel felicitaties binnengekomen. Aangezien deze niet altijd waren voorzien van de adresgegevens van de afzender, kan kardinaal Eijk niet iedereen persoonlijk bedanken. Daarom wil hij ook langs deze weg zijn dankbaarheid uiten:

Hartelijk dank voor uw felicitaties en goede wensen bij gelegenheid van mijn creatie tot kardinaal. Tevens dank ik u voor het gebed dat u mij toegezegd hebt.

Graag vraag ik u om te bidden voor de Kerk in ons land en in de wereld, dat zij groeien mag in liefde en geloof, en met vrucht getuigen mag van de Blijde Boodschap, op voorspraak van de heilige Willibrord, de verkondiger van ons geloof, patroon van onze Nederlandse kerkprovincie en patroon van ons Aartsbisdom Utrecht.

U Gods rijkste zegen toewensend,

+ Willem Jacobus kardinaal Eijk
Aartsbisschop van Utrecht

prentje-voorzijde-lr prentje-achterzijde-lr