Aartsbisdom > Nieuws > Blijf op de hoogte met vernieuwde digitale nieuwsbrief

Blijf op de hoogte met vernieuwde digitale nieuwsbrief

Vandaag (29 november) ontvingen de abonnees nr. 158 van ‘aartsbisdom.nu’. Dit is de tweewekelijkse digitale nieuwsbrief van het Aartsbisdom Utrecht, die sinds september 2009 verschijnt. In de loop der jaren is het abonneebestand van deze gratis nieuwsbrief steeds verder uitgebreid. Abonnees krijgen een mix voorgeschoteld van informatie vanuit het bisdom(bestuur), verhalen uit de (parochie)praktijk en agenda items. Daarmee zijn ze snel op de hoogte van het belangrijkste nieuws van de afgelopen 14 dagen en weten ze wat er op stapel staat.

Sinds dit najaar is de digitale nieuwsbrief van het Aartsbisdom Utrecht in een nieuw jasje gestoken – een aanpassing die samenhing met de vernieuwing van de website van het bisdom. Het digitale bulletin richt zich op parochie- en PCI-besturen, locatieraden, pastoraatsgroepen en leden van de pastorale teams in het aartsbisdom. Maar uiteraard kunnen geïnteresseerden die niet tot deze ‘doelgroepen’ behoren, zich ook abonneren.

Via de links hieronder kunt u zich aanmelden voor de digitale Nieuwsbrief en/of de nieuwsbriefedities ‘nieuwe stijl’ (vanaf september 2017) nalezen: