Aartsbisdom > Nieuws > Bisdomblad ‘Op Tocht’ inspireert en informeert

Bisdomblad ‘Op Tocht’ inspireert en informeert

‘Op Tocht’, het tien keer per jaar verschijnende fullcolour tijdschrift van het Aartsbisdom Utrecht, bericht over belangrijke gebeurtenissen in de parochies, bevat interviews met inspirerende mensen en brengt nieuws en achtergronden over het bisdombeleid. Het blad wil een verbindend element zijn tussen de parochies van het aartsbisdom en de lezers bijpraten over diocesane activiteiten.

Naast informatie wil ‘Op Tocht’ ook inspiratie bieden. Het blad is rijkelijk geïllustreerd, en van bijzondere gelegenheden worden fotoreportages gemaakt.
Een greep uit het eerste half jaar ‘Op Tocht’ in 2015: de proclamatie van de Calixtusbasiliek in Groenlo, een interview met drie deelnemers aan de catechetenopleiding, een verslag van de landelijke parochiedag over kloosterspiritualiteit, het bezoek van de Syrisch-orthodoxe patriarch aan Twente, een verslag van de VNB-dag in Amersfoort, de presentatie van het boek ‘Paus Franciscus het tweede jaar’, een uitgebreide reportage over de bisdombedevaart naar Lourdes, een interview met pastoor Los over sociale media. Redenen genoeg om een abonnement op ‘Op Tocht’ te nemen (of een abonnement cadeau te doen). Een persoonlijk postabonnement kost slechts € 19,25 per jaar, opgeven kan via de website van het aartsbisdom: klik hier.

Als u een abonnement cadeau wilt doen, vermeld dan in het veld ‘opmerkingen’ waar de factuur naartoe gezonden moet worden. Of bel: 030 2361570.

In veel gevallen is een abonnement via uw parochie (à € 9,50 per jaar) ook mogelijk: informeer bij het secretariaat van uw parochie.