Aartsbisdom > Nieuws > Avond van de martelaren ook in Enschede

Avond van de martelaren ook in Enschede

Kerk in Nood organiseert op 29 maart in Amsterdam de Avond van de Martelaren om te bidden voor de vervolgde Christenen. In de kapel van de St. Pauluskerk te Enschede zal er diezelfde dag vanaf 19.00 uur een gebedsavond zijn. Pastoor Andre Monninkhof opent de avond door het Allerheiligste uit te stellen. Het wordt een internationale gebedsavond in samenwerking met de Ariens Catholic Students met gezang / gebed en aanbidding. Vanaf 19.30 – 20.15 uur wordt de rozenkrans gebeden.

“We bidden speciaal voor de vervolgde christenen van 2011. Er zal ook gebeden worden voor alle christenen die op dit moment vervolgd worden. Tevens zijn de levens en het geloof van deze martelaren voor ons een boodschap van hoop. Ze laten ons zien dat het de moeite waard is om voor Christus te leven. U bent van harte uitgenodigd voor deze avond, de kapel is al open vanaf 18.30 uur,” zo staat in de uitnodiging.

Meer informatie:

Adres kapel: Eenhoornstraat (dit is de achterkant van de St. Pauluskerk, G.J. van Heekstraat 414)

Tags: