Aartsbisdom > Agenda > Tarcisiusdag voor misdienaars

Tarcisiusdag voor misdienaars

Het Aartsbisdom Utrecht organiseert op zaterdag 5 oktober weer de welbekende Tarcisiusdag voor misdienaars en acolieten. Deze dag is bedoeld om hen te bedanken voor hun dienstbaarheid aan de Kerk. De Tarcisiusdag vindt dit jaar plaats in Nijkerk en heeft als thema ‘Verleg je grenzen!’.

“Beste misdienaar of acoliet, ben jij sinds kort, een paar jaar of al heel lang actief als misdienaar of acoliet in jouw parochie? Dan ben jij van harte welkom op deze Tarcisiusdag!,” zo nodigen de drie bisschoppelijk vicarissen uit. “Een dag speciaal voor jou, om andere misdienaars uit jouw bisdom te ontmoeten en om jou hartelijk te bedanken voor jouw inzet voor de Kerk. We beginnen in de ochtend met een feestelijke Eucharistieviering en ‘s middags is er een gezellig actief programma: het Klimbos! Daarna volgt nog een verrassing… Dit wil je toch niet missen?! Geef je nu op!”

Meer lezen en aanmelden (verplicht, vóór 27 september)