Aartsbisdom > Sint Caecilia > Afscheid Cecilia Raymakers van bestuur Sint Caecilia

Afscheid Cecilia Raymakers van bestuur Sint Caecilia

Tijdens een vergadering van de Kerkelijke Instelling Sint Caecilia heeft bestuurslid Cecilia Raymakers afscheid genomen. Zij was vanaf de oprichting in 2019 lid. Uit handen van voorzitter mgr. Woorts ontving zij namens het Aartsbisdom Utrecht een gedenkkaars.

Secretaris Marcus de Haard benadrukt dat het bestuur vooralsnog daadkrachtig genoeg is om verder te werken aan de ondersteuning van de kerkmuziek in het bisdom: “Ook dit jaar, en in het komende jaar, staat een aantal activiteiten gepland voor dirigenten, organisten en andere begeleiders, koorzangers en cantores. Zo is er weer de jaarlijkse Studie- en ontmoetingsdag, ditmaal op zaterdag 7 oktober 2023.” Het bestuur van de Kerkelijke Instelling Sint Caecilia dankt Cecilia Raymakers voor haar inzet en inbreng en wenst haar succes bij haar andere muzikale keuzes.