Aartsbisdom > Nieuws > Aartsbisdom: vacature voor adviseur vastgoed

Aartsbisdom: vacature voor adviseur vastgoed

Het Aartsbisdom Utrecht zoekt een adviseur vastgoed (1,0 fte). De werkzaamheden bestaan onder meer uit het mede voorbereiden, uitwerken, adviseren over en realiseren van vastgoed- en onderhoudsbeleid van het aartsbisdom, parochies, parochiële caritasinstellingen en begraafplaatsinstellingen. Ook het geven van inhoudelijk advies bij vastgoedtransacties en vastgoedontwikkeling behoort tot de werkzaamheden.

De adviseur vastgoed toetst en controleert daarnaast de aanbestedingstrajecten en offertes van aannemers. Ook inhoudelijk advies bij het opstellen van onderhoudsplannen voor kerkelijk vastgoed en over subsidietrajecten behoort tot de taken. Hiertoe onderhoudt de adviseur vastgoed contacten met diverse instanties en stelt hiervoor kaders op. Andere werkzaamheden zijn: het toezicht houden op de uitvoering van machtigingsverzoeken en het volgen van de innovaties met betrekking tot zaken als kerkverwarming, verlichting, schilder- en glas-in-loodtechnieken.
Het Aartsbisdom Utrecht zoekt een adviseur vastgoed die goed thuis is in de wereld van het (liefst ook kerkelijk) vastgoed en gebouwenonderhoud. Op deze terreinen beschikt de adviseur zowel over brede kennis en ervaring op hoofdlijnen als in details. Relevante ervaring is opgedaan in de makelaardij en/of in de bouwwereld.

Klik hier voor meer informatie over deze vacature.