Aartsbisdom > Nieuws > Aartsbisdom Utrecht zoekt ambtelijk secretaris

Aartsbisdom Utrecht zoekt ambtelijk secretaris

Ten behoeve van de kerkelijke rechtbank, gevestigd aan de Maliebaan te Utrecht, zoekt het Aartsbisdom Utrecht op korte termijn een ambtelijk secretaris (m/v) voor 22,5 uur per week (0,6 fte) voor de duur van één jaar.

De ambtelijk secretaris is ambtshalve nauw betrokken bij alle kerkrechtelijke aangelegenheden, vooral betreffende het huwelijkspastoraat, die aan de kerkelijke rechtbank zijn toevertrouwd. De functie van ambtelijk secretaris is een administratieve functie, waarbij een hoge mate van zelfstandigheid, nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en discretie is vereist. De ambtelijk secretaris is verantwoording schuldig aan de officiaal of diens plaatsvervanger.

Taken die bij deze functie behoren zijn: het verwerken van inkomende en uitgaande post, telefoon en e-mail; het behartigen van alle administratieve aangelegenheden; het onderhouden van contacten met medewerk(st)ers in het veld en het notuleren van gesprekken.

Sollicitatiebrieven, vergezeld van een c.v., dienen schriftelijk en/of per e-mail uiterlijk 15 november a.s. te worden gestuurd.

Klik hier voor de volledige tekst van de advertentie en de contactgegevens.