Aartsbisdom > Nieuws > Verhuizing werknemers aartsbisdom van Zeist naar Utrecht

Verhuizing werknemers aartsbisdom van Zeist naar Utrecht

Werknemers van de aartsdiocesane curie die op Dijnselburg in Zeist werkzaam waren, zijn gisteren en vandaag naar de Maliebaan in Utrecht verhuisd. Met de verhuizing van de Dienst Financiën, het Economaat en het Vastgoedbeheer zijn alle aartsdiocesane diensten nu in de twee panden op de Maliebaan 38-40 gevestigd.

Sinds de reorganisatie die vorig jaar werd doorgevoerd, is de curie dusdanig gekrompen dat alle werknemers op de locatie Maliebaan een werkplek kunnen krijgen. De samenvoeging van de beide locaties levert financiële voordelen op, maar belangrijker nog is dat hierdoor de onderlinge samenhang van de werkzaamheden en de medewerkers wordt vergroot.

Aan de verhuizing is een maandenlange verbouwing van met name het kantoorpand op nr. 38 vooraf gegaan. Een aantal vergaderruimtes is daarbij verbouwd tot kantoorruimtes. Wat er met de locatie Dijnselburg gaat gebeuren, is nog niet bekend, een deel van het gebouw wordt verhuurd.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA