Aartsbisdom > Nieuws > Pater Leo Geurtse sm overleden

Pater Leo Geurtse sm overleden

In Enschede is op vrijdag 24 december 2010 overleden de zeereerwaarde pater Leo Geurtse sm. Hij overleed in de Kerstnacht enkele minuten voor middernacht. Pater marist Leo Geurtse werd geboren te Nijverdal op 21 april 1930. Hij werkte veelvuldig in het onderwijs en was van 1 januari 1992 tot 1 augustus 1996 spirituaal van de Utrechtse Priesteropleiding het Ariënskonvikt.

Van 2001 – 2005 was hij pastoor van de Verrijzenis des Heren parochie te Enschede, waarna hij met emeritaat ging. De Eucharistie ten Uitvaart wordt gevierd op donderdag 30 december 2010 om 11.00 uur in de Ariëns Gedachteniskerk te Enschede, waarna hij in besloten kring zal worden begraven op de R.-K. Begraafplaats, Koningplein 1 te Lievelde.

Lees hier het volledige overlijdensbericht.