Aartsbisdom > Nieuws > Gebedsmiddag in Renkum met pater Vadakkel

Gebedsmiddag in Renkum met pater Vadakkel

In het Mariabedevaartsoord van Onze Lieve Vrouwe van Renkum vindt zondag 22 juli een gebedsmiddag plaats met pater dr. Joseph Vadakkel uit India. Pater Vadakkels missie is met name gericht op het bekendmaken van de werking van de H. Eucharistie, zo is te lezen op de website van de Z. Titus Brandsmaparochie, waar Renkum onder valt: “De mystieke aanwezigheid van Jezus in de H. Eucharistie. Hoe werkt Jezus? Wat kunnen wij ervaren/ontdekken? Hoe leren wij Jezus beter kennen in de H. Eucharistie?”

De gebedsmiddag start om 13.30 uur met Rozenkransgebed en Litanie. Aansluitend verzorgt pater Vadakkel van 14.00-14.45 uur een meditatie met gebedsgenezing. Van 15.00-15.30 uur staat het programma in het teken van ‘Rozenkrans Goddelijke barmhartigheid en het ontvangen van de persoonlijke zegen met de relikwie van de heilige zr. Faustina Kowalska’.

Om 16.00 uur volgt een half uur Stille Aanbidding; aansluitend is er een H. Mis, waarbij pater Vadakkel één van de celebranten is. Tot slot is er van 17.30-18.00 uur een Lof met individuele Eucharistische zegen. De collecte die deze middag wordt gehouden is ter bestrijding van de hoge onkosten.

Adres: RK Kerk O.L.Vrouw ten Hemelopneming, Dorpsstraat 1 Renkum