Aartsbisdom > Nieuws > Nieuwe staatsiefoto kardinaal Eijk

Nieuwe staatsiefoto kardinaal Eijk

De parochies in het Aartsbisdom Utrecht ontvangen deze week nieuwe staatsiefoto’s van kardinaal Eijk, ter (eventuele) vervanging van de foto’s die eind 2009 zijn toegezonden. “Op die staatsiefoto droeg aartsbisschop Eijk namelijk klein paars, de kledingkleur van bisschoppen. Als kardinaal mag hij echter rood dragen: in die kleding is hij nu dan ook geportretteerd,” zo staat in het begeleidend schrijven.

Er worden voldoende foto’s verstuurd voor alle kerklocaties binnen een parochie. Mocht een parochie onverhoopt toch te weinig foto’s hebben ontvangen, dan kan dat gemeld worden via tel.: 030 2361570
of e-mail: redactie@aartsbisdom.nl

Particulieren kunnen de staatsiefoto in de webwinkel bestellen op ansichtkaartformaat of op A5-formaat, klik hier.

Toezending is in principe gratis (alleen bij grote aantallen worden kosten berekend). Wie dat wil, kan een vrijwillige bijdrage overmaken op giro 2703 t.n.v. het Aartsbisdom Utrecht te Utrecht (o.v.v. foto webwinkel).

Tags: