Aartsbisdom > Nieuws > Vormelingendagen 2017 in Aartsbisdom Utrecht

Vormelingendagen 2017 in Aartsbisdom Utrecht

“Ha beste vormeling! Ben je inmiddels al gevormd? Of gaat dat nog gebeuren? Gevormd of nog niet… je bent van harte welkom op de Vormelingendag op zondag 12 maart 2017 in Amersfoort.” Zo nodigen vicaris Pauw (vicariaat Arnhem) en mgr. Woorts (vicaris van vicariaat Utrecht) alle vormelingen van de vicariaten Arnhem en Utrecht uit voor de jaarlijkse Vormelingendag.

“Als jij komt, dan wordt de Vormelingendag nóg mooier!,” aldus de vicarissen. Op dezelfde manier nodigt vicaris Cornelissen alle vormelingen uit ‘zijn’ vicariaat Deventer uit voor de Vormelingendag op zondag 19 maart in Borne. Beide Vormelingendagen beginnen met een Eucharistieviering, gevolgd door een vossenjacht.

Vormelingendag 12 maart – vicariaten Arnhem en Utrecht – in Amersfoort
De dag begint in de St. Ansfriduskerk (Jacob Catslaan 28 Amersfoort) met een Eucharistieviering en heeft als thema ‘Wij zijn de Kerk!’. In de middag is er een vossenjacht.

10.30 uur Inloop in de St. Ansfriduskerk, oefenen van de liederen
11.00 uur Eucharistieviering
12.00 uur Gezamenlijk naar de nabijgelegen school, lunch
12.30 uur Gezamenlijk openingsprogramma
12.45 uur Begin vossenjacht
14.45 uur Einde vossenjacht
15.00 uur Uitslag en prijzen
15.15 uur Einde Vormelingendag

Neem mee
Lunch; voor drinken wordt gezorgd.

Aanmelding
Je kunt je als individu of als groep aanmelden door je voor- en achternaam en de naam van je parochie te mailen naar Samuel Luz: jongerenpastoraat@aartsbisdom.nl. Voor vragen kun je Samuel mailen of bellen: 06 28448875. Deelname aan deze dag is gratis.

Aanmelden dient te gebeuren vóór 12 februari. Het is belangrijk dat de gegevens goed en volledig doorgegeven worden.

Vormelingendag 19 maart – vicariaat Deventer – in Borne
De dag begint in de St. Stephanuskerk (Stationsstraat 1 Borne) met een Eucharistieviering en heeft als thema ‘Oh, when the saints go marching in…’. Aansluitend is er een vossenjacht.

12.00 uur Beginnen met een kopje koffie, thee of limonade en iets lekkers
12.30 uur Eucharistieviering in de St. Stephanuskerk
13.15 uur Indeling in groepjes en begin van de vossenjacht
15.15 uur Samenkomst in de Stefans-Hof (Grotestraat 207 Borne) met een lekkere verrassing
15.30 uur Uitslag en prijzen
15.45 uur Einde Vormelingendag

Aanmelding
Je kunt je persoonlijk of als groep aanmelden door je voor- en achternaam én de naam van je parochie te mailen naar Samuel Luz: jongerenpastoraat@aartsbisdom.nl. Voor vragen kun je Samuel mailen of bellen: 06 28448875. Deelname aan deze dag is gratis.

Aanmelden kan tot 19 februari. Wees zorgvuldig want het is belangrijk dat jouw gegevens goed en volledig doorgegeven worden.

Tags: