Aartsbisdom > Nieuws > Openingsfeest jongeren op 30 september in Apeldoorn

Openingsfeest jongeren op 30 september in Apeldoorn

Zondag 30 september vindt het openingsfeest voor jongeren tussen de 15 en 30 jaar plaats in de Mariakerk (OLV Tenhemelopneming) aan de Hoofdstraat 18 in Apeldoorn. De dag begint om 11.00 uur met een Eucharistieviering in de Mariakerk. De jongeren zijn al vanaf 10.30 uur welkom. Na de lunch zijn er diverse workshops zoals Salsadansen, klimwand beklimmen en sporten (bijvoorbeeld volleybal of voetbal).

Het is de bedoeling om zelf een lunchpakket mee te nemen. Jongerenwerker Hao Tran: “Er is veel gelegenheid om leeftijdsgenoten te ontmoeten en met elkaar in gesprek te gaan. Verder zal er aandacht zijn voor de Wereldjongerendagen die a.s. zomer in Rio worden gehouden. Het feest eindigt met een lekker diner.”

De kosten bedragen € 5,- p.p. Aanmelden kan tot 25 september door een mail te sturen naar Hao Tran: tran@aartsbisdom.nl

Het programma zal er globaal als volgt uitzien:
10.30 uur: Welkom
11.00 uur: Eucharistieviering
12.30 uur: Lunch (zelf meenemen)
14.00 uur: Workshops: salsadansen, klimwand beklimmen, volleyballen, voetballen
17.00 uur: Informatie over de Wereldjongerendagen