Aartsbisdom > Nieuws > Vrijwilligers award voor parochianen De Levensbron

Vrijwilligers award voor parochianen De Levensbron

In het Dominicanenklooster te Huissen zijn op 13 oktober de ‘Meer dan Handen’ awards uitgereikt voor vrijwilligers in de gemeente Lingewaard. In de categorie ‘Passie’ ging deze award naar Annelies Mulder-Lentjes en Ria Vos-Lentjes, binnen de parochie De Levensbron actief voor de bedevaarten naar Lourdes. Burgemeester de Vries van Lingewaard reikte aan de twee verraste vrijwilligsters de award met oorkonde uit.

SWL Stichting Welzijn Lingewaard (die zich inzet zich voor vrijwilligers in de gemeente Lingewaard) had een lijst van zestien genomineerden opgesteld in vier categorieën: Competentie, Verbinding, Passie en Innovatie.
Op de oorkonde stond het juryoordeel uitgeschreven: Annelies Mulder-Lentjes en Ria Vos-Lentjes hebben de ‘Meer dan Handen’ award voor Passie gewonnen “om hun jarenlange tomeloze inzet bij de Vereniging Nederlandse Bedevaarten. Ze hebben veel zieken op deze manier steun gegeven. Ook gezien de tijdgeest waarin geloof en religies afbrokkelen blijven zij zeer actief om anderen een enorme steun in de rug te geven. Echte Passie,” zo staat op de oorkonde te lezen.

meer-dan-handen-awards-1-kl