Aartsbisdom > Nieuws > Inschrijven Pastorale School 2013 nog mogelijk

Inschrijven Pastorale School 2013 nog mogelijk

De Pastorale School 2013 van het Aartsbisdom Utrecht staat in het teken van het ‘Jaar van het Geloof’. Parochianen die hun geloof willen verdiepen, kunnen (een aantal van) de zeven avonden over de sacramenten bijwonen. Deze avonden zijn ook zeer geschikt voor jongeren die meer willen weten over het R.-K. geloof. Inschrijven voor (onderdelen van) dit cursusjaar is nog mogelijk.

Voor vrijwilligers die zich bezig (willen gaan) houden met de voorbereiding van de viering van de sacramenten in hun parochie (en daarmee helpen het geloof ‘door te geven’), worden er vijf toerustingsavonden georganiseerd. Deelname aan deze toerustingsavonden is overigens alleen mogelijk na het volgen van de betreffende inleiding(en) op het sacrament.

De bijeenkomsten van de Pastorale School 2013 worden gehouden op de volgende locaties:
– Vicariaat Utrecht: Dijnselburg, Amersfoortseweg 10 te Zeist
– Vicariaat Deventer: Stefans-Hof, Stationsweg 1 te Borne
– Vicariaat Arnhem: Martinusatrium, Juliana van Stolberglaan 3 te Doesburg

De avonden starten steeds om 19.30 uur en eindigen om 22.00 uur. Het cursusgeld bedraagt € 10 per avond; aanschaf van het cursusmateriaal is voor eigen rekening. Inschrijven voor de Pastorale School kan bij mevr. M. de Vries via vries@aartsbisdom.nl of tel.: 030 2361570.

Klik hier voor meer informatie en het volledige programma van de Pastorale School 2013.

Tags: