Aartsbisdom > Nieuws > Collecteschema 2015 vastgesteld door bisschoppen

Collecteschema 2015 vastgesteld door bisschoppen

De Nederlandse bisschoppen hebben het collecteschema 2015 vastgesteld. Dit collecterooster bevat onder andere een aantal jaarlijkse missionaire collectes en de jongerencollecte. Naast de vastgestelde data voor de diverse collecten en de bijbehorende doelen, wordt ook steeds vermeld waarheen de opgebrachte gelden overgemaakt kunnen worden.

Het Aartsbisdom Utrecht verspreidt het schema zo breed mogelijk onder de parochies: zo is inmiddels een digitale mailing uitgaan en wordt het collecterooster opgenomen in de diocesane Parochiebladenservice van januari 2015 (die eind november wordt verstuurd). Ook is het rooster te downloaden vanaf deze website en vanaf het Extranet (rubriek Bisdombestuur, Financiën).

Klik hier voor het volledige schema