Aartsbisdom > Nieuws > Bijna uitverkocht: Naamlijst 2015

Bijna uitverkocht: Naamlijst 2015

De Naamlijst 2015 van het Aartsbisdom Utrecht, die begin januari verscheen, is inmiddels bijna uitverkocht. Deze jaarlijkse uitgave is een handzaam naslagwerk met informatie over het bisdom, centrale afdelingen, diocesane raden enzovoorts.

Daarnaast bevat de Naamlijst een overzicht van alle parochies in het Aartsbisdom Utrecht, inclusief contactgegevens, geordend per vicariaat. Ook zijn diverse personenregisters opgenomen, zoals een alfabetische naamlijst, en heeft de Naamlijst een handig zaakregister. Net als vorig jaar bevat de editie van 2015 tevens een alfabetische lijst van de parochies.

De Naamlijst kost € 15,50 (inclusief verzendkosten).
Een abonnement kost € 13,- per jaar.

Zolang de voorraad strekt, is het nog mogelijk de Naamlijst te bestellen: klik hier

Wie een abonnement neemt, verzekert zich van jaarlijkse automatische toezending: klik hier