Aartsbisdom > Nieuws > Pastoraal Jaarverslag 2014 verschenen

Pastoraal Jaarverslag 2014 verschenen

De bisdomstaf van het Aartsbisdom Utrecht heeft het Pastoraal Jaarverslag 2014 onder de parochies verspreid. In het voorwoord noemt vicaris-generaal mgr. Hoogenboom de brochure “een weliswaar uitgebreid en toch nog altijd onvolledig verslag van pastorale en bestuurlijke ontwikkelingen op het niveau van ons aartsbisdom, de vicariaten, de parochies en de plaatselijke geloofsgemeenschappen alsook een terugblik op zovele momenten waarop we ons geloof in de gekruisigde en verrezen Heer mochten vieren.”

Het jaarverslag 2014 is opgedeeld in 13 hoofdstukken en toont “hoe op de terreinen liturgie, diaconie, catechese en kerkopbouw door velen met hart en ziel toekomstgericht verder is gewerkt middels de drieslag van kerntaken, nabijheid en innovatief pastoraat,” zo schrijft mgr. Hoogenboom.

Klik hier om het pastoraal jaarverslag te downloaden (PDF).