Aartsbisdom > Nieuws > Banieren ‘Jaar van de Barmhartigheid’ verkrijgbaar

Banieren ‘Jaar van de Barmhartigheid’ verkrijgbaar

Alle kerken in de bisdommen met een Heilige Deur, krijgen de beschikking over een set banieren die zijn ontwikkeld in het kader van het Heilig Jaar van de Barmhartigheid. Het zijn een hangende banier en een staande zogeheten roll up banner. Vele tientallen parochies en andere belangstellenden hebben inmiddels ook bestellingen voor deze bijzondere banieren geplaatst.

De hangende banier kost (maximaal) € 55 per stuk, de staande banier is (maximaal) € 50 per stuk. Deze prijzen zijn inclusief BTW en verzendkosten. De banieren zijn te vinden op de pagina ‘Materialen’. Daar is een formulier geplaatst waarmee belangstellenden hun aanvraag door kunnen geven. Ze ontvangen dan het benodigde bestand en een korte bestelinstructie, waarmee ze de banieren rechtstreeks bij de producent kunnen bestellen. De levertijd is ongeveer vijf werkdagen.

klik hier om één of meer banieren te bestellen.

Tags: