Aartsbisdom > Nieuws > Nederlandse jongeren reizen samen naar pausbezoek België

Nederlandse jongeren reizen samen naar pausbezoek België

JongKatholiek, de jongerenorganisatie van de Rooms-Katholieke Kerk in Nederland, organiseert een gezamenlijke reis naar België om een gedeelte van het pausbezoek aan dat land mee te maken. Paus Franciscus bezoekt België van 26 tot 29 september 2024.

De Belgische Bisschoppenconferentie organiseert een groot tweetalig evenement voor jongeren in de geest van de Wereldjongerendagen met het thema ‘Hope Happening’ – hoopvol onderweg. Jongeren uit Nederland zijn van harte uitgenodigd om daarbij te zijn.

De Nederlandse jongeren sluiten met JongKatholiek aan bij het jongerenprogramma van 28 tot 29 september 2024. Meer informatie over samen reizen naar Brussel en het jongerenprogramma volgt spoedig op www.rkkerk.nl, de website van de R.-K. Kerk in Nederland.

Iedereen die mee wil, reserveert 28 en 29 september nu vast in de agenda!

Let op: voor deelname aan deze reis voor Nederlandse jongeren kun je je alleen (via rkkerk.nl) bij JongKatholiek aanmelden en dus NIET bij de organisatie van ‘Hope Happening’!

Tags: ,