Aartsbisdom > Nieuws > Pater G.J. Claassens SVD overleden

Pater G.J. Claassens SVD overleden

Het Aartsbisdom Utrecht heeft bericht ontvangen dat in het ziekenhuis Amphia (Molengracht) op 30 augustus 2016 pater Gerardus Johannes Claassens SVD is overleden. Hij was van 9 augustus 1974 tot 7 september 1997 eerst als deservitor en vervolgens als pastoor werkzaam in de H. Nicolaasparochie te Odijk. Op laatstgenoemde datum ging hij met emeritaat. Pater Claassens is 88 jaar geworden. Moge de Heer hem opnemen in Zijn hemelse vrede.

De H. Eucharistie ten uitvaart wordt gevierd op dinsdag 6 september om 14.30 uur in de kapel van ‘Park Zuiderhout’, Arnold Janssenlaan 46 te Teteringen. Aansluitend vindt de begrafenis plaats op het kerkhof van het missiehuis van de Missionarissen van het Goddelijk Woord (SVD) aldaar. Vanaf 13.30 uur is er gelegenheid tot afscheid nemen in de kapel van ‘Park Zuiderhout’.

Klik hier voor de rouwkaart namens de familie en de medebroeders